AB Inbev




AB InBev is ‘s werelds grootste brouwer. Wij behoren tot 's werelds top vijf van bedrijven actief in consumptiegoederen en worden erkend als het eerste bedrijf in de categorie van de drankbedrijven op de lijst van de World's Most Admired Companies, die gepubliceerd wordt door FORTUNE Magazine. Bier, het oorspronkelijke sociale netwerk, brengt reeds duizenden jaren mensen samen en ons portfolio van meer dan 200 biermerken blijft sterke banden smeden met consumenten. We investeren het merendeel van onze middelen voor merkontwikkeling in onze focus- of belangrijkste merken, diegene met het grootste groeipotentieel, zoals onze wereldwijde merken Budweiser®, Stella Artois® en Corona®, naast Leffe®, Hoegaarden® en Beck's®, Bud Light®, Skol®, Brahma®, Antarctica®, Quilmes®, Michelob Ultra®, Harbin®, Sedrin®, Klinskoye®, Sibirskaya Korona®, Chernigivske®, Hasseröder®, Cass®, en Jupiler®.

AB InBev toewijding aan erfgoed en kwaliteit gaat terug naar brouwtradities die dateren van 1366 en de brouwerij Den Hoorn in Leuven, en naar de pioniersgeest van de Anheuser & Co brouwerij, met wortels in St. Louis in de Verenigde Staten, sinds 1852. AB InBev is geografisch gediversifieerd met een evenwichtige blootstelling aan ontwikkelde markten en groeimarkten, en benut de collectieve sterkte van haar ca. 150 000 medewerkers, die in vestigingen in 25 landen wereldwijd tewerkgesteld worden.

Bij AB InBev is er één constante: ons uniek platform rond Droom-Mensen-Cultuur. Onze medewerkers delen de droom om het Beste Bierbedrijf te zijn dat Mensen Samenbrengt voor een Betere Wereld en deze droom inspireert ons allen om hoger te mikken, meer te doen, en nooit toe te geven op integriteit, kwaliteit of resultaten. We weten dat onze medewerkers ons belangrijkste concurrentievoordeel zijn. Uitstekende ondernemingen worden gevormd door uitstekende mensen. Om te verzekeren dat we onze droom blijven waarmaken, streven we ernaar om de beste mensen ter wereld aan te werven en te behouden. We voorzien de beste opleidingen, opportuniteiten en stimulansen om tot resultaten van het hoogste niveau te komen. En we koesteren een “ownership”-cultuur die sterk focust op het realiseren van duurzame groei, zowel op korte als op lange termijn.

Vacatures




Elektromechanieker



Supply Management Trainee Programma